Profileringsmuligheter og pakker

Profileringspakkene er laget for å gi tre større aktører mulighet til å være veldig synlige under messen. Det er viktig at alle utstillerne får like muligheter til å kjøpe disse pakkene. Det finnes også muligheter for de med mindre markedsbudsjett til å sette sammen enkle pakker eller kjøpe enkeltstående muligheter.

Forpliktende kjøp gjennomføres ved e-post til:
jo.froise@norskindustri.no med kopi: transport@messe.no

Det er kun utstillere som har lov til å kjøpe. Spørsmål knyttet til kjøp av profileringsmuligheter stilles til Jo Eirik Frøise.

Kontakt: Jo Eirik Frøise i Norsk Industri: +47 92608537
eller Trond Andersen Norges Varemesse: +47 90761674

 

PROFILERINGSMULIGHETER ENKELTSTÅENDE:

 

1. VINDUSKLISTREMERKE UTENFOR INNGANG ØST OG VEST:
Pris: kr 15.000,-
Antall: 9
1 antall er en del av pakke (gullpakke).
Produksjonskostnader: Pluss produksjon av folie.

Firmaprofilering på vinduene ved hovedinngangene er en fin mulighet til å få oppmerksomhet allerede før folk kommer inn i messesenteret. Format: 265 x 296 cm (bxh), inkl. 10 cm hvit ramme (valgfritt).

2. REKLAMESPOT PÅ DIGITALE STORSKJERMER:
Pris: kr 8.000,- for utstillere.

50% solgt! 
Antall: Maks 10 ulike aktører av 15 sekunder pr. (ved kjøp av flere = lengre tid).
Produksjonskostnader: Kjøper stiller selv med film (HD-oppløsning påkrevd).

Reklamespot på de 5 informasjonsskjermene i glassgaten. Med en størrelse på nesten 10 kvm, er våre informasjonsskjermer et naturlig blikkfang for alle i messesenteret. Format: 1920 x 1080 pix. 15 sekunders stillbilde eller film som vises ca 20 ganger i timen.

3. GULVREKLAME VED INNGANG TIL HALL:
15.000 kroner for profileringsmulighet.

25% Solgt! 
Produksjonskostnader (med bakgrunnslys): Pluss produksjon av folie.

Gulvklistremerke egner seg for firmalogo og henvisning til standen. Strategisk plassering i hovedinngangene og i inngangen til hver hall. Standard format: 300 x 300 cm. Andre format er også mulig.

4. KLISTREMERKER VED INNGANG LYSTAVLE TIL HALL:
Pris: kr 15.000,-

25% solgt! 
Produksjonskostnader (med bakgrunnslys) Pluss produksjon av folie.

5. A4-REKLAME PÅ TOALETTER:
Pris: 20.000,-

Utsolgt! 
Produksjon: Ordner print innhold og henger opp selv.

Ditt budskap og firmalogo på toalettene vil bli lagt merke til.  Format bilderamme: A4

6. BRANDING MED FOLIE AV MOBIL-LADESTASJON OG ARBEIDSOMRÅDE:
To muligheter:
Innvendig: Pris: kr 15.000,-
Produksjonskostnader: kommer i tillegg (her varierer prisene veldig i forhold til valg av leverandør).

Utvendig: Pris: kr 15.000,-
Produksjonskostnader: kommer i tillegg (her varierer prisene veldig i forhold til valg av leverandør).

Ladestasjon for mobiler er en populær møteplass og et naturlig blikkfang under messen.

7. GRATIS TRÅDLØST INTERNETT TIL KONFERANSE OG MESSEDELTAKERE
Pris: kr 50. 000,-
Kjøper velger selv navn på hele Wifi-nettverket under konferansen og messen. Alle deltakere kan benytte dette.

La ditt firma “eie” tilbudet om gratis nett til alle i messesenteret, med din firmalogo på åpningsbildet. Det er også mulig å endre navn fra NV FREE og til “Firmanavn” FREE.

8. ADGANSKORT OG HALSBÅND
Pris: kr 30.000,- pr mulighet

Utsolgt! 
5.000 bånd pr aktør.
Antall: 2
Produksjonskostnader pr 5000 bånd 2 farger: Pris på forespørsel eller egenproduksjon av bånd med feste. (egenproduksjon forutsetter at riktig krok benyttes, som passer til plastlommene).

Ditt firma kan ha logoprofilering på halsbåndet til adgangskortet på fagmesser. Format halsbånd: 90 x 2 cm

9. POSE SOM DELES UT VED INNGANGEN AV MESSEN:
Pris: kr 6950,- for et innlegg i posen
(et innlegg er et magasin eller blad som dere ønsker å distribuere på messen)
Antall innlegg: 20

25% solgt!
Antall poser: 5000 stk.
Logo på pose: Kjøper betaler produksjonskostnader av tøypose + 20.000 kroner.

Alle priser er eks. mva.

Gullpakken – kr 250.000,-
• Eier av Wifi-nett på hele messen.
 (gratis Wifi-nett får selskapets navn på hele konferansen og messen).
• Klistremerke på et vindu ut mot parkeringsplassen.
  (kjøper kan kjøpe flere).
• Kjøper får navngi et konferanserom (eget navn kan benyttes).
• 2 x Innlegg i pose som deles ut ved inngangen antall 7500.
  (kjøper benytter eget innhold til posen).
• 2x Digitalt display. (HD-film). Mulighet for 30 sekunders reklamefilm,
sendes på storskjermer 
på hele varemessen.
• Logo på fotovegg på bransjekveld med BLITZBOX fotosystem og
deling på  
Facebook.
• Sitat på hjemmesiden som går i loop. CEO eller valgfri talsperson.
• Logo på Crew-jakke/genser.
 (crewet er ca. 50 stykker som arbeider på konferanse og messeområdet).
• Logo på lunsj og lounge dekor.

Sølvpakken – kr  110.000,- 
• Kjøper får navngi et konferanserom (eget navn kan benyttes).
• 2x Innlegg i pose som deles ut ved inngangen antall 7500. (her lager kjøper eget innhold til posen).
• Logo på konferanseprogrammet (minimum 44.000 eks).
• Digitalt display x2. (HD-film) 30 sekunder med film som sendes på storskjerm rundt på messeområde.
• Sitat på hjemmesiden som går i loop. CEO eller valgfri talsperson.
• Logo på Crew-jakke/genser. (crewet er ca. 50 stykker som arbeider på konferanse og messeområdet).
• Logo på lunsj og lounge dekor.

Bronsepakken – kr 100.000,- 
• Kjøper får navngi et konferanserom (eget navn kan benyttes).
• Innlegg i pose som deles ut ved inngangen antall 7500. (her lager utstiller eget innhold til posen).
• Digitalt display x1 (HD-film). 15 sekunder med film som sendes på storskjerm rundt på messeområdet.
• Sitat på hjemmesiden som går i loop. CEO eller valgfri talsperson.
• Logo på Crew-jakke/genser. (crewet er ca. 50 stykker som arbeider på konferanse og messeområdet).
• Logo på lunsj og lounge dekor.

 

Share this: